
Ákos Péter, ügyvezető
Életemnek mindig fontos része volt a fotózás.
Hobbifotósként már teenager koromban sok időt töltöttem azzal a vágyammal, hogy fotóim minél jobban visszaadják a visszaadhatatlant: a pillanat varázsát.
Mai napig tisztában vagyok vele, hogy ez lehetetlen küldetés, hiszen egy adott pillanat nem csak a látványról szól.
Hangok, érzések, benyomások és színek milliói képezik a részét annak az összképnek, amely megfog, magával ragad, megérint fotósként.
Mégis, újra és újra kattan a gép a kezemben.
Elindul egy videokamera.
Élesedik a világítás.
Benne vagyok a pillanatban, miközben kívül kell maradnom, hiszen csak szemlélő lehetek ha nem akarom elrontani a képet, ami nélkülem állt össze egy varázzsá.
Exponál a gép, rögzíti a pillanatot, és visszaadja azt úgy, hogy a pillanattal elmúló, de gondolatainkban újra élő hangok, benyomások, érzések a kép visszanézése során ugyanolyan élettel teliekké varázsolják a pixeleket, mintha újra benne lennél az élményben.
A fényképészet és a videókészítés egyfajta varázslás a számomra.
Ebben tudok a partnere lenni Önnek is, hogy ez a varázslat az Ön hasznát szolgálja.
Egy kis CÉGTÖRTÉNET
Legutóbb, amikor épp egy SALES FUNNEL kurzuson vettem részt, elmondták az előadók, hogy semmi értelme 2025-ben egy olyan „old school” oldalnak, ahol bemutatkozunk, küldetésről és rutinról beszélünk, vagy épp a 20 éves szakmai tapasztalatot említjük meg értékként.
Maximálisan egyet tudok érteni ezzel, hiszen pontosan látom, mennyire megváltozott az értékesítés menete, a döntéshozatal lefolyása: tulajdonképpen az egész sales folyamat. Látom, ezért tanulom, hiszen eladni is tudni kell.
Mégis, ha visszagondolok, mekkora bukások, milyen csalódások és mellényúlások vezettek el ahhoz, hogy mára a marketingeszközök teljes skálájára rálátással bírok, már egy kicsit másként látom a „3 másodperced van, hogy megfogd a figyelmet” gondolatot.
Mert eladni valóban így lehet az interneten keresztül.
Előkészíteni, legyártani, emblémázni, kinyomtatni viszont egészen más kérdés. Ahhoz, hogy az ofszetnyomdától kezdve az emblémázási módok összes paraméterén és korlátain keresztül, egészen a különféle alapanyagok sajátságain keresztül minden tudás a birtokomba kerüljön, kellett a 20 év.
2000-ben megalakult a Pharma-Gift Kft., amely 2021-ig változatlan néven, első sorban gyógyszeripari cégek marketinganyagait készítette el. Ha érdeklik a referenciáink, szívesen várom egy kávéra irodámban!
2023-ban pedig egy névváltoztatás után, megváltozott tevékenységi körökkel folytattuk a munkánkat, immár Promo Labor Kft.-ként.
A nyomdai kivitelezés és a reklámajándékok mellett a kampány- és image videók készítése is hangsúlyossá vált, de a rendezvényfotózás is fontos eleme tevékenységünknek.
Annak a leírását, amely területeken az Ön cége hasznára tudjuk fordítani az elmúlt időszak tapasztalatát és szakmai tudását, a SZOLGÁLTATÁSOK oldalon találja meg.
És -bár ezt nem írtam eddig, de – szívesen kávézok az Ön irodájában is 🙂